понеділок, 27 січня 2014 р.

Модуль №10 Рефлексія

  Цей модуль допоміг мені з’ясувати  роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів,  (ненав’язливо допомагати учням в пошуку способів виявлення і розв’язання проблем, налагодженні комунікативної взаємодії між суб’єктами діяльності.)
  Я зрозуміла, як керувати навчальним процесом у класі, де навчання здійснюється за методом проектів, як використовувати комп’ютерні технології задля підвищення вашої власної ефективності та для підтримки навчання учнів. Оскільки при навчанні за методом проектів учитель витрачає менше часу на «викладання» навчального змісту учням, процес  має бути добре організованим для того,  щоб весь час бути впевненим у тому, що учні розуміють і усвідомлюють свої навчальні потреби та засвоюють зміст, передбачений навчальною програмою.
Уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду.

Немає коментарів:

Дописати коментар